Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Träningsvärk!

Av Ulrika - 15 mars 2009 12:46


Vältränad. Ja tjena! Nu har jag träningsvärk av inte friskis utan av TV-bärning.

Tränar för VM.

Hur man utan att klaga bär tv upp och nedför trappa utan att tappa den.


Igår tränade vi, läs Maken, på grenen - Tappa gammal tv i golvet. Japp, 22" bulltv föll från sängen pga dess rundhet. Den liksom en snöboll skred ner och damp i fina golvet med en enorm bang.


Eftersom jag då var på väg uppför trappen för tusende gången var jag oskyldig.

Jag kontrade med att riva ner en ljuslykta med dammsugarslangen.

Vips försvann två ljuslyktor. Dom var ett par. Skönt, ratade utan att jag behövde rata. Jag har svårt att slänga. Även skräp. Suck.


Nåja, nu känner jag av tränigsvärken från tv-bärandet men ÄVEN från trappgåendet. Japp, vänster bens baklår känns lite underligt. Kanske en muskel på gång.. Huvva. Muskler väger ju mer än fett..


Hellre består jag av bara fett än muskler.. huvvaligen..


Nu ska jag bränna en musikskiva att njuta uppe i mitt syrum nu när jag ska göra stordåd där..

Har hållit på i tre månader. Har inte åstadkommit ett skit. Och på onsdag kväll har vi träff i quiltföreningen och jag kan ju inte vara ensam om att ha åstadkommit nada...


Suck.

Dubbelsuck..

Nu går jag!"

ajöken!


Javisstja, musikskivan. Får inte glömma.. *klamrar mig fast vid allt som kan fördröja mitt obefintliga kreativa skapande*

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

15 mars 2009 14:42

*fnissar*
Hoppas verkligen ingen kom till skada och höll tvn?
Träningsvärk? Hm då är vi två!
;)

http://mofs.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

15 mars 2009 17:26

Kanske var en fördröjning på fredagen den 13e hos dig igår då.
:)
Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Skapa flashcards