Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Jag har gjort ett bröstlyft!!

Av Ulrika - 3 april 2009 13:08


Har idag fått endel gjort. Fått ungdomligare bröst, eller kanske inte ;) , och sen har jag besökt bloggar och nu väntar jag på revisorn. Men först ut var boobjobbet!

Har denna dag gjort mammografi för första gången. Det gjorde inte lika ont som jag väntade mig.

Men kul var det inte!

Jo, kul på så sätt att min mammograf (hon som utförde själva brösttillplattningen) var en himla kul typ. Vi skrattade som fjortisar när jag beskrev mina bröst och min önskan om en tjusig bröstoperation.


Jag informerade henne om att jag inte var intresserad av att få toppiga bröst, eller stora hårda klot som gav en perfekt hylla, utan jag hade mer blygsam smak.

Två bröst som åtminstone var lika stora. Sånt pratar man inte om. Att vi kvinnor ofta har olika stora bröst, och att det kan skilja en hel del, visserligen som inte syns när man ståtar med en hyfsad bysthållare, men som syns när man näckar..


Jag menar, bara dra ihop och skär bort det lösa, ta bort lite från det större och lägg in i det mindre, höj bröstvårtorna ovanför midjenivån och vips, en ny kvinna med visserligen hängiga 40-årsbröst men ändå lite fräschare.


Sen gick vi vidare och diskuterade dessa plastikoperationer som visas på tv. Där sugs det och skärs, flyttas och stramas till den milda grad att dom ser ut som jäkla miffon där dom står och strålar i vad dom tror är höjden av skönhet.


Vi skrattade så tårarna rann, insåg att Landstinget inte skulle klara av dom omfattande operationer som skulle behövas för att få mig att se ung och snygg ut. Det fanns inte heller plats. Vi var ju för guds skull i en buss.


Sen informerade andra mammografen att sådana jobb gjorde dom svart.


Sen fanns ju budgetvarianten. Ta en tjusig tejp och tejpa ovanför ena bröstvårtan och dra tejpen runt nacken och strama till ovanför andra bröstvårtan. Voila!

Då (kanske) kan bröstvårtorna sitta på den plats som dom ska vara enligt plastikkirurgerna *suckar drömmande*


Så nu återstår bara att visa Maken.

Tror han kommer att bli alldeles till sig i trasorna. Jag menar, en ung toppig brutta i bara mässingen ståendes i vardagsrummet, vem kan väl undvika att bli till sig då?

Jag bara frågar?


Vi får väl se. Fortsättning följer...

;)

 
 
Snäckan

Snäckan

3 april 2009 17:06

Hahaha!!! Ja, tänk om det var så enkelt att fixa till dem *drömmer*
Önskar dig en skön fredagskväll!

http://fibrodagboken.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

3 april 2009 19:32

Hahahaha!!! Vad skön du är! : )
Jag har också gjort mammografi, och ja, det var inte roligt men det gjorde inte heller ont. Men inte sjutton skrattade jag.

Ser fram emot fortsättningen!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

3 april 2009 20:06

Hahhaha UNDERBART-ser fram emot fortsättningen

http://mofs.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

4 april 2009 12:24

*asg* Värt att prova. :)
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Ovido - Quiz & Flashcards