Alla inlägg den 15 april 2009

Av Ulrika - 15 april 2009 23:19


Hemma efter en dag fylld med aktiviteter *pustar ut*


Det var jättekul på kursen ikväll, alltid trevligt, även om jag var trött och hade ont så ger sådana träffar rätt mycket.


Nu är dock dagen slut för mig, sängen väntar. Tempursängen, bästa köpet i livet säger jag bara...

Och imorgon är en annan dag, en lugnare dag, bloggdag-sejnomår..


Nattinatti

;)

Av Ulrika - 15 april 2009 15:33


Ja, det är ju inte så himla vanligt att jag är ute och ränner så här som just idag.

Har kommit hem från kursen och den var jättebra.

Nu väntar nästa kurs, ikväll har quiltföreningen träff, och det blir också trevligt förutom att jag har så jäkligt i ryggen.

Får vila nu ett tag så jag är fit for fight igen ikväll, det kostar på att ligga på topp *mhoahaha*


Annars har jag ju sytt ingenting. Inte ett stygn, men jag har ju gjort annat.

Sen har vi bara två gånger kvar för denna vårsäsong, men jag får mycket tid framöver när Maken fiskar. Fast då lär ju bloggningen ta endel tid.

Tycker det är så himla kul att ha något kul som inte kräver mycktet av kroppen s.a.s


Fast ont får man ju av att sitta också. Ont av allt är ju mitt mellannamn.

Nu blir det en tekopp, vila och en snabb bloggrunda och så iväg igen, det enda jag är säker på är att det där om iväg igen kommer sist ;)


Av Ulrika - 15 april 2009 12:17


Jag vill tacka Mofsan, som saknat mig idag *superglad*


Jag är på kurs *stolt*


Ang. vårt fiske och hygienregler mm.

Det är hittills jätteintressant faktiskt, vi har ju en fiskefirma och bereder lite godis typ saltströmming och Kalix Löjrom.

Så nu lär vi oss vad vi redan vet *överlägsen*

Nej, det är faktiskt bra, och kul att träffa andra fiskare, sådana man aldrig sett förr.

Dom trodde det skulle bli 10-15 st men vi är 45.


Återkommer i em, och då med något av mer vikt *lovar*


Sen ska jag ju på Löj-Ligan träff ikväll. Bissibissi..


Fridens!

;)

Skapa flashcards