Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Besöksrekord!! :)

Av Ulrika - 22 april 2009 10:04


Hade besöksrekord igår. Hur kommer det sig? Jag menar hos mig.. Jag är i sanning förundrad. Och jättejätteglad. Tack alla ni som kommer hit och hälsar på.

Jag är på tacksamt humör idag. Det är så ibland, jag känner mig hyfsat pigg, har lite energi iaf, och så besöksrekord på det *torkar tåren i ögat*


Nog om det. Nu återgår vi till mig *flinar*

Jag är alldeles konfys gällande denna jäkla minipc. Vilken djungel. Finfina erbjudande som innebär 8500 kr efter 18 mån.. jo, tjena. Tack, men nej tack.

8,9 " eller 10". Jag vill ju helst ha en 10"-are förstås, men inte till vilket pris som helst.

Internetbutikerna är fulla av datorer, fast med skilda priser, lagerstatus, information.

Nu tänker vi lokalt. På Expert hade dom tre (jo, tre, vi är nästan i obygden) och dom hade bästa utbudet. En vit som jag direkt sågade för den får ju fläckar direkt, smutsiga fingrar ni vet.

Sen två svarta, en större och en mindre. Vi ska dit nu igen för att kolla. Vi skiter i abonnemanget. Det behövs ju inte nu, vi tar en dator och skiter i donglar och inbyggda 3G, orkar inte mer.


Innan jag fattar allt är dom helt omoderna *inser fakta*


Maken åker ju om två dar. Fatta. Två dar, och då blir det längsta tiden vi är ifrån varandra. Jag lär slarva kopiöst vad gäller maten, säkert kommer det en gotta över mina läppar och som lägger sig kring tredje bildäcket kring midjan.

Men attans vad energisk..*host* ..jag kommer vara. Jag känner det. Jag ska börja... med... att röja.. eller planera röjning kanske.

Gäller att inte gå ut för hårt.

Eller så går jag ut hårt och bara ökar.

Håller det öppet.

Gäller att inte stänga några dörrar.

Mmm, så får det bli!


Tjillevippen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Ovido - Quiz & Flashcards