Direktlänk till inlägg 23 april 2009

För er som undrar

Av Ulrika - 23 april 2009 19:49


.... nej, spindeleländet är fortfarande borta. Jag hatar sånt. Jättemassormycket.

Och snart som det är soffläge med en bra film att se på *morrar*


Samtidigt som jag vill visa mig lite cool inför Maken, för att slippa en föreläsning - Du MÅSTE ju söka för det där.

Jag vet. Intet nytt.

Men inte kul. Inte kul alls.


Nå, lite packning återstår. Eller mycket packning. All packning om jag ska vara ärlig.

Och det kan jag ju vara. För er. För Maken säger jag att allt är under kontroll.

Det är gott om tid att panika...


Gott om tid *sliter mitt hår*


Tjillevippen

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

24 april 2009 05:56

Spindlar gör mig ingenting men däremot råttor/möss*ryyyysa*
Se till att ha 1 bäst helg.

Kram

http://mofs.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

24 april 2009 09:06

Vilken tur att du inte bor här!!
Här vimlar det av spindlar, jag släpper ut alla om vädret tillåter.
Eller så får de gå ner i en stor blomkruka eller något.
Spindlar är inte det synonymt med lycka??
*hoppas hoppas hoppas*

http://acka.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

24 april 2009 10:28

Det finns en positiv sak med att vara ute i sista sekunden med packningen och den är att då får man den verkligen gjord. :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

24 april 2009 11:20

Mofs, vem vill väl ha råttor och möss? men på stugan tar katterna dom, mössen alltså, finns nog inga råttor där. Och mössen är äckliga men jag tar nog hellre dom om jag är tvungen välja.. fast nja.. en mus i sängen, eller en till mus i sängen ;), mja.. *tvekar*

Annika. Du har tur du. Det måste vara himla skönt att slippa sådana här orosmoment, kunna njuta fullt ut av sommaren.
Lycka, hm... jag tvivlar jag ;)

Truddelutt. Jo, du har rätt. Vi packade in i det sista och jag tror vi fick med allt. Det krävdes panik för att tänka till ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Skapa flashcards