Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Vad glad jag blev ;)

Av Ulrika - 25 april 2009 21:11


Fick en skyddsängel från Lotta.

Ulrika- som inte fått någon vår ännu utan kämpar mot snön. Så sant som det är sagt! Nu har vi lite vår, men mycket snö är kvar ännu *suckar*



Egentligen skulle jag vilja ge den vidare till alla mina bloggvänner, men jag väljer att nämna några som följt mig nästan sen början. Snäckan du får ingen för du har ju just fått en (du får en osynlig en i mina tankar i stället) ;)


Stort och smått

Nilla

Truddelutt

Mofs

Mockapocka


Sen vill jag ge massor av kramar till alla andra som hälsar på, särskilt ni som ger så fina kommentarer. Jag blir glad för varje en.Ni vet väl om att ni är Värdefulla? Jo, det är ni!Fridens!:)

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

25 april 2009 21:30

Ujs det ser ut som ett litet marsipanbarn*ska jag skämmas nu eller är jag godissugen?
Tack så jättemycket för utmärkelsen. Du är go du Bloggvännen :)

*kramas*

http://mofs.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

25 april 2009 21:31

Åh, tack snälla!
Och jättetack för alla kommentarer på mina bilder - jag blir verkligen jätteglad!
Ha det gott!
Kram

http://stortosmatt.blogspot.com

 
mockapocka

mockapocka

25 april 2009 22:51

En skyddsängel!
Betyder det att jag är under någons beskydd?
Att jag har extra protection typ.
Vilken present!
Tack!

http://mockapocka.bblogspot.com

 
Snäckan

Snäckan

25 april 2009 23:34

Tackar för den osynliga i tanken ;-)

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
nilla

nilla

26 april 2009 08:51

Tack gulliga du!
En skyddsängel kan jag verkligen behöva. Kanske kan den redan idag skydda mig mot min lillasyster som jag tror är på krigsstigen igen. Men sen kan den också skydda mig i all framtid mot alla tänkbara misslyckanden, eller hur? *hoppas*

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulrika

26 april 2009 10:27

Den lilla ängeln kommer från mitt hjärta.
Det är ju jag som ska tacka!

;)

 
Truddelutt

Truddelutt

26 april 2009 23:01

Oj TACK!!! *glad*
Tar med mig den i mina drömmar för nu tänker jag krypa till sängs.
Lägger upp den på min blogg imorgon.
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Skapa flashcards