Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Mitt liv i bilder

Av Ulrika - 4 maj 2009 10:37


Inte riktigt hela mitt liv utan bara idag. Utomhus ser det ut så här precis nyss..


Status 4:e maj

Ni ser, snöhögarna, och bakom vår tomt syns båthamnen och det vita där är ... just det IS. Fast det har börjat bli små gluggar med smältvatten och svanarna har kommit.


Nedan så ser ni mitt vardagsrum, i väntan på en tekopp kallar jag denna installation ;)

I väntan på teet

Ojsan, jag vek undan knät men tofflan syns ;) Lite skit på linsen ser ni också i form av runda ringar. Bruna väggar och soffa *gillar* ni ser också min lille laptop, vilken sida som var uppe vet jag inte, om någon känner igen den ring! ;) Kanske det är Stort och Smått (nu är jag på redigera inläggsidan ;))

Tror mig också se en topp av Homers svans bakom texten. Just nu har han en knäfas, skall vara i knät ofta och mycket och eftersom han också är i en hårig fas ser jag ut därefter...


Nedan syns ovan sagda Homer ligga på sin favvoplats förutom knät då, på våra två modem, bakom datorskärmen, ofta syns några tassar famla efter tangentbordet när man skriver ;)

Homers modem

....så ser det ut hos mig just nu. Mitt i vardagens verklighet. Hos mig. Just nu.


Fridens!

 
 
Truddelutt

Truddelutt

4 maj 2009 10:54

Kul med bilder!!!
Och vilken söt lite katt!
Min är oxå i värsta tappa-håret-fasen. Hår överallt!!

Våran is försvann strax efter påsk. Och fortsätter värmen så kan man (inte jag då förstås) med all säkerhet snart börja bada.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

4 maj 2009 12:30

Kul och se hur du har det :)

http://mofs.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

4 maj 2009 18:30

Va!?
Har du också Stort och småtts sida uppe? Det hade jag också när jag la ut bild på min dator i mitt vardagsrum i helgen haha =)
Va mysigt det ser ut!

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulrika

4 maj 2009 18:43

Jaa, Nilla, vete tusan om inte jag härmas ;) Det ser då ut som hennes sida, jag minns ju inget själv, kollar i regel allas sidor samtidigt ;)

 
Snäckan

Snäckan

4 maj 2009 19:17

Ditt rum ser mysigt ut *gillar* Däremot tycker jag inte snön ser lika inbjudande ut... Glad jag är skåning :-)
Kramar!

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Stort och smått

Stort och smått

4 maj 2009 20:01

Vilket trevligt inlägg! Det är så kul att kika in hos andra!
Jag får nästan lust att göra ett liknande inlägg. Typ hemma hos-inlägg! Men jag har det inte så spännande och kul hemma hos mig... Rätt trist faktiskt.

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

Ulrika

4 maj 2009 23:09

Agneta jag tror inte alls du har trist hemma. klart vi ska fota mer och visa vår bråte eller våra utsikter. Självklart.

Snäckan, att snön inte är inbjudande?? ojoj, den som är så härlig.. månad efter månad *sucka* jag håller med dig. Vill också vara skåning..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 24 maj 2009 10:50

  Jag har bestämt mig för att flytta min blogg, och jag hoppas verkligen att ni kommer med mig *bedjande blick och lite fjäskande ögonlockvift*   Jag har lekt lite med nya bloggen ett tag och jag gillar endel grejer som finns där men inte här. Jag ho...

Av Ulrika - 24 maj 2009 09:32

  Vädret är grått och trist, det regnar lite duggigt. Härligt för potatisen. Jag har tänkt städa färdigt idag. Ganska märkligt vilka tankar som kommer när man städar. Jag tänkte igår på när jag var frisk. Då skulle städningen klaras av på kortast möj...

Av Ulrika - 24 maj 2009 08:52

    Fast man är liten är man minst lika viktig som en stor   -Nalle Puh- ...

Av Ulrika - 23 maj 2009 19:15

  ... på hur livet ser ut. Ganska bra kom hon fram till, även om hon hade endel önskningar hon kunde tänka sig få uppfyllda. Kanske en vinst på sisådär ett par miljoner tänkte hon, vilken ro dessa pengar skulle ge, samt lite tyg och gotta till hennes...

Av Ulrika - 23 maj 2009 18:57

      Att utvecklas är att vandra närmare bestämt från en ofullkomlighet till en annan   -Okänd- ...

Skapa flashcards